Reviews

Beste klant,

 

Dank je wel voor bestelling op Leerkopen.nl

We hopen dat je tevreden bent met je nieuwe leer.

Wij zouden het op prijs stellen als je een review voor ons wilt achterlaten.

 

Onze voorkeur gaat uit om dit te plaatsen op ons profiel op Google, zodat we steeds beter vindbaar worden, ook fijn voor andere klanten.

(Klik dan op onderstaande link)

https://g.page/r/CVPg5qSUB7tXEBI/review 

 

Mocht je liever een andere review plaatsen, dan kan dat onder op deze pagina.

 

 

Reactie plaatsen

Reacties

Branko
een uur geleden

Zeer tevreden met de comunicati en hulpzamheid bij uitzoeken en plaatsen van de bestelling ( heb names iemand uit de buitenland Leeren lapjes besteld ) , snel gehandeld en de pakket volgende dag in het bezit gekregen
Leerkopen.nl is en aanrader voor wie in de leer bewerking zit .
Dankjewel Ingeborg πŸ‘

Helene
4 dagen geleden

Ha geweldig. Het leer is al binnen. Altijd lekker snel. Dank je wel Ingeborg

Shana
14 dagen geleden

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle orderverwerking. Ik ben ontzettend blij met mijn twee lappen leder, die ik de volgende dag al bezorgd kreeg. De vriendelijke benadering is ook heel erg fijn. Ik kom zeker terug!

melvin.roseboom@home.nl
een maand geleden

Mooi leer, goede service en lekker snel geleverd πŸ˜πŸ‘πŸ‘πŸ‘

IV
2 maanden geleden

Voor de tweede keer mooie lappen leer gekocht.
Makkelijk en snel app-contact.

Emilie
2 maanden geleden

Vriendelijke, duidelijke communicatie en mooie producten. (Een lekker zachte disco leer en tuigleer gekocht) de foto’s op de website geven de juiste verwachtingen wat mij betreft.

Claudia Van der Cruysen
3 maanden geleden

Wat een ongelooflijke vlotte, lieve , vriendelijke service.
Heel blij met zowel kwaliteit als de service.
Dank je

Henny
3 maanden geleden

Vorige week online een impulsaankoop bij leerkopen.nl gedaan. De volgende dag al een lap prachtig kobaltblauw leer in huis. Ook een heel prettig app contact met Ingeborg.
Voor herhaling vatbaar!
Wat mij betreft vijf sterren.

Caroline
3 maanden geleden

Fijn bedrijf, erg klantvriendelijk en prachtig leer. In hele mooie kleuren. Me happy!
Levering was ook snel.

Tineke
4 maanden geleden

Dank je wel Ingeborg voor de super & snelle service en de prachtige suede lap leer. In het echt nog mooier dan op de foto! Ben er heel blij mee πŸ€